Alla inlägg under september 2013

Av Julia Dahlstedt - 19 september 2013 20:13

Hej alla! Den här veckan har gått fort, men har pluggat skit mycket, för vi hade so prov idag( geografi) bläää.. Det gick sådär..^^ På lördag är det Övernattning hos världens bästa Klaris!!:D #aswome!
Xoxo//Julia

[Bild]

Ask

Av Julia Dahlstedt - 18 september 2013 19:54

Ask.fm/juliaawsoem99

Av Julia Dahlstedt - 12 september 2013 19:34

1A i min skola är underbara!! Vi fick hjälpa till idag hos dem och dem bar så söta!!!! Nu måste jag gå.. Hejdå :) xoxo//Julia

Av Julia Dahlstedt - 11 september 2013 22:10

I morgon har vi musik, och på fredag har vi musik profil!(Dvs vi i klassen som har musik linje, har 75 min musik, teater linjarna har teater o idrottarna.. Aa, vette f*n...^^ Dem har typ bara håltimme..) på MP spelar jag gitarr på Wake Me Up(Avicii) och sjunger lite.^^
På musiken(Vanliga) fattar ja inte riktigt än, det är rörigt. men idag fick vi massor mappar :D I olika färger: rosa,lila,blå, svart och grön! Och så fick vi lappar så vi kan skriva ämnena. Och samla papper i dem. (Intresse klubben antecknar.. Förlåt) Men godnaaaaaaaaat!!!^^ skriver i morgon!!
Xoxo//Julia!

[Bild]

Av Julia Dahlstedt - 11 september 2013 21:57

Nya videos uppe och på gång på min användare!
Videofy me: littleJ
Kolla in det!

Idag är det 12 år sedan WTC rasade av terror attack. R.I.P :(

På fredag är det fredagen den 13:e!!!! Herregud, jag kommer att dö.. Jag gillar inte den dagen alls. Det ska alltid hända mig något, och idag fick jag reda på att en kille i vår klass(Manne) slutar i vår skola! Det är jätte synd, för han är så sjukt snäll! Det är något som skulle kunna hänt på fredagen den 13:e i vanliga fall.. Ska bli kul att se vad universum kommer bjuda mig på, på fredag...
Bring it on!
Xoxo//Julia

Av Julia Dahlstedt - 5 september 2013 06:26

Igår var det klassfoto och jag såg ut som en mupp! Hahaha!

Av Julia Dahlstedt - 2 september 2013 13:12

Vi har hål timme men börjar om 30 min! Är med bästa Tilde o Klara! Vi har snart bild, och sen slutar vi. Ska hem och plugga glosor i franska och engelska och lite i NO... Så himla kul....-.- Är typ förkyld :( xoxo//Julia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Julia,13. Jag bor i enskede i Stockholm. Läs mer:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards