Alla inlägg under augusti 2013

Av Julia Dahlstedt - 30 augusti 2013 08:14

Hej! Jag har varit jätte upptagen, men i onsdags var jag med Emelie på grönan för det var rockbjörnen där! Och OSCAR ZIA KRAMADE OSS!! Jag började gråta! Haha! Inte nog med det! Zara Larsson pratade med mig, Anders bagge vinkade till mig, Ullrik munther vinkade( tack vare andra kändisar som bad honom kolla mot oss eftersom vi inte fick bra bilder), anton Edwall vinkade och även Yohio(?)! Har inget mot Yohio men lyssnar inte på hans musik.
Vi hann med sista åket på pop expressen också! Azzå herregud vilken kväll!!!!!
Xoxo//Julia!

Av Julia Dahlstedt - 27 augusti 2013 23:16

Omg! Har älskat Taylor Swifts låt The Lucky One i typ 4 veckor' Älskar den fortfarande, Sen har vi 1Ds låt Stand up,och såklart Avril Lavignes nya låt Rock N Roll! Ska sova nu, men skriver i mrn! Kram!^^
Xoxo//Julia!

Av Julia Dahlstedt - 26 augusti 2013 18:24

Mamma och pappa är på föräldrar möte och Jacob är med en kompis. Själv äter jag chicken nuggets,ris och kollar på how i met your mother^^
Xoxo//Julia

Av Julia Dahlstedt - 25 augusti 2013 22:10

Bild från igår! Kent spelar! Mer videos och bilder finns på min instagram juliadahlstedt99

Sov gott! Måste sova nu för skolan börjar på riktigt i morgon! (nervös igen..) Och jag ska fixa nytt skåp, för jag får inte upp mitt,så mina kompisar får hjälpa mig..(Det är jätte trögt och jag vet inte hur jag får upp det..)
Xoxo//Julia

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Julia Dahlstedt - 24 augusti 2013 22:27

Nu spelar kent, och jag dör av lycka! Rip Julia
Xoxo//Julia

[Bild]

Av Julia Dahlstedt - 24 augusti 2013 18:51

Är på tele2 arena! Amazing :) Börjar om 8 min. Men jag läntar efter att se kent

Av Julia Dahlstedt - 22 augusti 2013 15:21

När man nån gång förlorat något som man verkligen vill ha kvar. När man gråter sig till sömns för att man älskar någon så mycket. Det är bara en tidsfråga innan man inser att ens hjärta har blivit skjutet och man vet inte vad som händer. Då gäller en sak. Var försiktig vem du är med. Den som är skjuten är svagjaste länken.
Xoxo//Julia

Av Julia Dahlstedt - 22 augusti 2013 15:20

När man nån gång förlorat något som man verkligen vill ha kvar. När man gråter sig till sömns för att man älskar någon så mycket. Det är bara en tidsfråga innan man inser att ens hjärta har blivit skjutet och man vet inte vad som händer. Då gäller en sak. Var försiktig vem du är med. Den som är skjuten är svagaste länken.
Xoxo//Julia

Presentation


Hej jag heter Julia,13. Jag bor i enskede i Stockholm. Läs mer:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards