Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Sov gott!

Av Julia Dahlstedt - 16 augusti 2013 23:30

Godnatt alla! Idag har det varit en jobbig dag men blev väldigt onyttig ikväll. För onyttig.. Får aldrig göra om det.. Måste verkligen träna och få bättre kondition och gå ner i vikt något kg. :) Ska också träna på söndag och onsdag osv. Ska åka till mormor och morfar i morgon(norrköping) och måste gå upp kl 7.. Snart börjar skolan, och det ska väll bli kul tror jag.. Ny skola, nya lärare och nya vänner. (På bilden är alla dagar där det är punkter dem dagar jag ska jogga)
Juste! Min tränings app som jag använder heter C25K. Ladda ner den, för den är jätte bra! Det är intervall i typ 3 dagar x 8 veckor! I slutet springer man i 40 min. Det varierar från vecka till vecka. Mellan 30-40 min + 5 min "chill down" efteråt, då man bara ska gå. Run keeper är också bra. där står det hur man springer/joggar/går/cycklar,ect och man kan se hur mångs calorier man bränner. Sov gott! Skriver i morgon!
xoxo//Julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Dahlstedt - 19 september 2013 20:13

Hej alla! Den här veckan har gått fort, men har pluggat skit mycket, för vi hade so prov idag( geografi) bläää.. Det gick sådär..^^ På lördag är det Övernattning hos världens bästa Klaris!!:D #aswome! Xoxo//Julia [Bild] ...

Ask

Av Julia Dahlstedt - 18 september 2013 19:54

Ask.fm/juliaawsoem99

Av Julia Dahlstedt - 12 september 2013 19:34

1A i min skola är underbara!! Vi fick hjälpa till idag hos dem och dem bar så söta!!!! Nu måste jag gå.. Hejdå :) xoxo//Julia ...

Av Julia Dahlstedt - 11 september 2013 22:10

I morgon har vi musik, och på fredag har vi musik profil!(Dvs vi i klassen som har musik linje, har 75 min musik, teater linjarna har teater o idrottarna.. Aa, vette f*n...^^ Dem har typ bara håltimme..) på MP spelar jag gitarr på Wake Me Up(Avicii) ...

Av Julia Dahlstedt - 11 september 2013 21:57

Nya videos uppe och på gång på min användare! Videofy me: littleJ Kolla in det! Idag är det 12 år sedan WTC rasade av terror attack. R.I.P! :( På fredag är det fredagen den 13:e!!!! Herregud, jag kommer att dö.. Jag gillar inte den dagen al...

Presentation


Hej jag heter Julia,13. Jag bor i enskede i Stockholm. Läs mer:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards