Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Jogging och väntar på bästisen!

Av Julia Dahlstedt - 16 augusti 2013 16:15

Har joggat med bästa Vera idag, och väntar på att hon kommer hem från något. Vet inte vad det var, men hon hade kul sa hon. Det är bra. Förut blev jag lite yr och hade ont i huvudet, vet inte vad det var, men det är över nu. Nu kollar jag bara på lite youtube filmer med macbarbie07/Bethany Mota. Måste få lite insperation inför hösten som snart är här igen, och jag klagar inte! Jag älskar hösten och när det regnar och kanske åskar lite(Jag gillar inte åskoväder så mkt.. Tycker det är obehagligt). Vilken årstid gillar ni bäst? Är det bara jag som älskar att ha typ stickade tröjor och sånt på hösten, med typ snygga boots eller något? Älskar det!
Måste gå, men skriver kanske lite mer sen. Bye! xoxo//Julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Dahlstedt - 19 september 2013 20:13

Hej alla! Den här veckan har gått fort, men har pluggat skit mycket, för vi hade so prov idag( geografi) bläää.. Det gick sådär..^^ På lördag är det Övernattning hos världens bästa Klaris!!:D #aswome! Xoxo//Julia [Bild] ...

Ask

Av Julia Dahlstedt - 18 september 2013 19:54

Ask.fm/juliaawsoem99

Av Julia Dahlstedt - 12 september 2013 19:34

1A i min skola är underbara!! Vi fick hjälpa till idag hos dem och dem bar så söta!!!! Nu måste jag gå.. Hejdå :) xoxo//Julia ...

Av Julia Dahlstedt - 11 september 2013 22:10

I morgon har vi musik, och på fredag har vi musik profil!(Dvs vi i klassen som har musik linje, har 75 min musik, teater linjarna har teater o idrottarna.. Aa, vette f*n...^^ Dem har typ bara håltimme..) på MP spelar jag gitarr på Wake Me Up(Avicii) ...

Av Julia Dahlstedt - 11 september 2013 21:57

Nya videos uppe och på gång på min användare! Videofy me: littleJ Kolla in det! Idag är det 12 år sedan WTC rasade av terror attack. R.I.P! :( På fredag är det fredagen den 13:e!!!! Herregud, jag kommer att dö.. Jag gillar inte den dagen al...

Presentation


Hej jag heter Julia,13. Jag bor i enskede i Stockholm. Läs mer:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards